به وبسایت دونارسی خوش آمدید
دونارسیدونارسیدونارسی
۰۲۱-22631881
info@donarsi.ir

درباره ما

معرفی شرکت فیاض سپاهان راد

شرکت فیاض سپاهان راد فعالیت خود را در سال ۱۳۸۶ با برند هینا آغاز کرد.

با تلاش‌های مستمر و دائم آقای عبدالله تحویلدارزاده از سال ۱۳۸۹ و خرید سهام شرکت در سال ۱۳۹۰، به طور رسمی با تولید برندهای جدیدی مانند خوش‌طعم و ابیانه فعالیت خود را ادامه داد.

در سال ۱۳۹۸، آقای تحویلدارزاده با خرید بیش از ۸۰٪ سهام و مدیریت کامل شرکت به سمت رئیس هیئت مدیره منصوب شد.

نمایش ویدیو درباره ماهی دونارسی
خط تولید شرکت فیاض سپاهان راد

تاریخچه و پیشینه

آقای عبدالله تحویلدارزاده فعالیت خود را از سال ۱۳۵۷ آغاز کرد. پدر ایشان، آقای حاج علی اصغر تحویلدارزاده، از قدیمی‌های نامدار بازار و رئیس اتحادیه مواد غذایی بودند. خانواده تحویلدارزاده بیش از ۵۰ سال سابقه در صنف مواد غذایی دارند. آقای عبدالله تحویلدارزاده ابتدا با تولید رب گوجه فرنگی، انواع کنسروجات، شوریجات، آبمیوه و … فعالیت خود را آغاز کرد و در ۱۶ سال اخیر به طور تخصصی در زمینه تولید تن ماهی فعالیت داشته است.

نسل دوم خانواده

در سال ۱۳۸۴، فرزند ایشان آقای علیرضا تحویلدارزاده نیز وارد بازار مواد غذایی شد و تا ۳ سال به صورت شخصی کسب و کار خود را ادامه داد. پس از آن، به دلیل نیاز به نیروی قابل اعتماد، نزد پدر خود بازگشته و شروع به تولید و فروش تن ماهی با ایشان کرد. در سال ۱۳۹۰، ایشان به طور کامل کسب و کار پدر را به دست گرفتند.

برندها

 

برند خوش‌طعم و ابیانه

برند ابیانه تقریباً ۹ سال سابقه دارد و در بازار تهران و شهرستان‌ها (حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد) شناخته شده است. برند خوش‌طعم نیز با سابقه ۱۳ ساله خود در ۸۰٪ شهرهای ایران شناخته شده و پوشش داده شده است. تاکنون کیفیت و رضایت مشتری حفظ شده است.

برند دونارسی

برند دونارسی پس از حدود ۷ سال تولید در شرکت فیاض سپاهان راد و تغییر رفتار مصرف کننده با طراحی خاص و کیفیت عالی وارد بازار رقابت شد. این برند با سابقه حدود ۳ سال وارد میدان شد و تمام تلاش خود را کرد تا بهترین کیفیت را عرضه کند. برند دونارسی در بازار تهران ۲۰٪ و در شهرهای ایران به طور میانگین ۴۰٪ پوشش می‌دهد.

اهداف و چشم‌انداز

هدف بلندمدت

هدف ما رسیدن به پوشش ۸۰٪ برند دونارسی در ۸۰٪ شهرهای ایران و پوشش ۵۰٪ در تهران تا ۵ سال آینده است.

هدف کوتاه‌مدت

هدف کوتاه‌مدت ما نزدیک‌تر کردن هر سه برند به جایگاه واقعی خود و پوشش ۳ سطح نیاز جامعه با تولید سه برند با کیفیت‌های مختلف است. همچنین، قصد داریم در هر استان حداقل ۲ الی ۳ نماینده برای محصولاتمان داشته باشیم. برای برند دونارسی، حضور سریع در هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های A+ هدف‌گذاری شده است.

ارتباط با مشتریان

ما باور داریم که ارتباط دوستانه و صمیمی با مشتریان، آن‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل می‌کند. کالای ما باید برای مشتری ارزش و منفعت داشته باشد تا مشتری قانع شده و ماندگار بماند. تاکنون مجموعه فیاض سپاهان راد با رفتار دوستانه و صمیمانه، از رئیس مجموعه تا بخش‌های پرسنلی، رابطه‌ای درخشان با مشتریان خود داشته و نمایندگان این مجموعه نیز با جذب اعتبار و برخورد صمیمانه، از خریداران وفادار و همیشگی هستند.